Realizace: 2013
Klient: Autocentrum Barth a.s.

Autocentrum BARTH (ACB) funguje již 16 let! Vedení firmy se rozhodlo při této příležitosti zmodernizovat web a neponechat nic náhodě. Svým klientům chce ACB poskytnout informace v ucelené formě, která bude pro každého návštěvníka webu přínosem. Ať už se jedná o katalog skladových vozů, rozdělení webu na jednotlivé značky a modely, nebo přehledně zpracované kontakty. Vše je tvořeno s důrazem na jednoduchost a pochopitelnost.

Speciální bonus webu www.autocentrum.cz je responsivní šablona. Díky ní, má každý návštěvník možnost web pohodlně prohlížet také na dotykových zařízeních (chytré telefony, tablety). Administrátor webu přitom nemusí spravovat více webů a vytvářet pro každý web obsah zvlášť (tak jak tomu někdy je u mobilních verzí stránek více informací zde). Obsah, který je vložen pomocí redakčního systému se automaticky formátuje dle zařízení, na kterém je zobrazen.

Samostatnou prací bylo propojení s firemním IS HELIOS. Poskytovaná data o skladových vozech jsou denně aktualizovaná a návštěvník webu tak získává ucelený přehled o kompletní nabídce tohoto úspěšného prodejce vozů.